söndag 17 april 2011

Stinasholma

Igår for jag till Stinasholma ett varv och nu har jag fixat ihop en del collage för att visa hur mycket vattnet stigit. Bilderna är tagna på ungefär samma platser. En del av årets vattenmängd hade jag ingen jämförelsebild till, så de bilderna får ni klara er utan nu =D "Översvämmnings"bilderna är tagna på två olika dagar, så vattennivån kan vara lite annorlunda =)







Idag har jag varit och röstat och varit taxi hela dagen typ. Först hade jag Cajsa & mamma med mig när jag skulle och rösta eftersom mamma skulle rösta och sen skulle de på teatermöte i samma hus. Och jag for och städade banken, sen nån timme senare körde jag fammo så att hon skulle rösta och en stund senare hämtade jag mamma & Cajsa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!