lördag 16 april 2011

Lördag

Idag är det fint väder, men det blåser kallt =( Om det blir mulet senare idag ska jag traska iväg till Stinasholma med kameran och stativet och ta årets första ordentliga vattenbilder, men till det behövs moln för att jag ska få den slutartid jag vill ha...
Igår kom förresten Harry Potter-filmen i brevlådan, så den såg vi igår kväll =D
Och i förrgår fick jag tillbaka ljudet i mina högtalare, en på pappas jobb hade fixat sladden. Och det var underbart att få ha BRA ljud igen =D
Mitt klädskåp blev städat igår, nu är det bara lådan med sockorna kvar. Och en stooor hög med kläder som ska bort ligger utanför skåpet för tillfället! Min syster hade arkeologiska utgrävningar i den och hittade en del kläder som hon "räddade".
Nu ska jag börja titta på vad dagens bok är =D
En till bild från när jag var ute

1 kommentar:

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...