fredag 15 april 2011

Freitag

Idag är det äntligen fredag! Fast med tanke på att jag sitter hemma varje dag så är det inte nån större skillnad. Ikväll hade jag tänkt åka till Lyjo och träffa folk, men eftersom jag är förkyld tror jag att jag hellre är hemma och ser film.
Nu ska jag ta och städa en av hyllorna i klädskåpet....
Bilden är från igår när jag var ute och var nere på myrornas nivå största delen av tiden jag var ute!
Sony A200+18-70+Hoya nb +4
Igårkväll var jag och Cajsa till Stinasholma för att kolla hur mycket extra vatten det hade kommit denna vår, men de bilderna är i kameran ännu!

Och jag morrar ännu åt den  kommande ändring som Spotify släppte igår, jag har Spotify free och skulle inte vilja övergår till Grooveshark, och skulle heller inte riktigt vilja betala...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!