tisdag 19 april 2011

Dag 14. Den bästa boken av din favoritförfattare

Beslutsångest, beslutsångest, beslutsångest...

Men jag tror jag tar Midnight Sun. Den boken har inte utkommit, för den läckte ut på internet, och då bestämde sig Stephenie Meyer att hon lägger ut så långt hon hade skrivit.

Boken är precis som Twilight, men det är ur Edwards perspektiv. Jag har inte läst igenom den helt eftersom den är på nätet, men på de 116 sidor jag läst av den har jag fått svar på en hel del frågor som uppkom i samband med Twilight (t.ex. Vart Edward for efter att han träffat Bella). Och man får reda på mycket nytt =D

Här finns Midnight Sun:

http://stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf

1 kommentar:

  1. SVAR: Vi ska till Protaras, en liten bit utanför Ayia Napa :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!

En ny höst

"Varje gång blir nätterna mörka helt oförmärkt. Någon gång i augusti gör man sig ett ärende utomhus och plötsligt är allting kolmörkt...